آموزش نحوه صحیح پست مطلب
دانلود رایگان
نرم افزار،بازی،آپدیت آنتی ویروس و ...خرید اینترنتی



نکته 1 : عنوان هر پست Title اهمیت بسیاری در پروسه بهینه سازی سایت و جذب ترافیک توسط موتورهای جستجو را دارد. برای انتخاب عنوان مطلب باید به نکات زیر توجه داشته باشید .

    1.عنوان سایت باید حاوی کلمات کلیدی کلی سایت و یا صفحه باشد .
    2.به گونه ی باشد که کاربران را برای کلیک بر روی آن ترغیب کند.
    3.عنوان صفحات سایت به هیج عنوان نباید تکراری باشد.
    4.از تکرار یک کلمه کلیدی یا یک نام مشخص مانند نام وب سایت در تمام صفحات خود داری کنید.
    4.به شکل جمله یا ترکیب جمله و کلمه باشد مانند : سئو متریل – قویترین مرکز خدمات تخصصی بهینه سازی وب سایت
    5.سعی کنید از اعداد استفده ننمائید.

نکته 2 : برچسب های Tag , این فاکتور در صورت استفاده صحیح به وب سایت میتواند بسیار کمک کند اما چنانچه از این فاکتور به شکل صحیح استفاده ننمائید میتواند به وب سایت شما آسیب جدی وارد کند.

برای استفاده ار یرچسب ها باید به نکات زیر توجه داشته باشید .

    1.برای هر پست مطلب برچسب های قرار دهید.
    2.به هیچ عنوان تعداد تگ ها بیشتر از 15 عدد نشود .
    3.تگ ها حتماً با متن پست شما همخوانی داشته باشد.
    4.سعی کنید از اعداد استفده ننمائید.
    5.بهتر است در تگ ها از کلمات کلیدی استفاده شود

نکته 3 : متن هر پست content

    1.در خط اول یا در طول متن هر پست عین عنوان یا با کمی تغیرات را با فرمت h1 قرار دهید h1  باعث میشود پست شما بسیار حائز اهمیت قرار گیرد.
    2.سعی کنید کلمات کلیدی را در متن به کار ببرید
    3.سعی کنید کلمات کلیدی را با BOLD  کردن یا ITALIC و تغیر رنگ مهم تر جلوه دهید
    مقدار Text  یا همان متن را در هر پست بیشتر کنید
    4.در میان هر پست یک یا چند کلمه کلیدی یا تصویر را انتخاب کنید و به آدرس سایت خود لینک کنید تا در صورت کپی کردن مطالب سایت شما در وب های دیگر به شما لینک دهند

نکته 4 : تصاویر images

    1.تمامی تصاویر alt tag  داشته باشند همان توضیح تصویر می باشد
    2.تصاویر بدون استثنا باید در کادر باشد و از کادر خارج نشود
    3.در سیستم مدیریت وردپرس اغلب عرض هر تصویر را بیشتر از 450 قرار ندهید
    4.همیشه حجم تصاویر خود را که در صفحه اصلی قرار میدهید پائین بیاورید تا به خاطر سرعت وبسایتتان کاربرانتان را از دست ندهید

نکاتی متفرقه

    در صورتی که از پلاگین  all pack seo استفده مینمائید به هیچ عنوان در هنگام ارسال پست جدید قسمت توضیحات و کلمات کلیدی را پر ننمائید این قسمت ها باید به صورت خودکار ساخته شود
    یک وب سایت باید هر روز آپدیت شود و حداقل پنج پست جدید ارسال گردد.
    باید همیشه در حال گرفتن لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت خود باشد پس تبادل لینک یا خرید لینک را فراموش نکنید




ارسال توسط easy4download.loxblog.com


 مشترکین

۱. برای سایت خود یک خروجی از نوع خوراک (rss) آماده کنید. البته سرویس‌های وبلاگ‌نویسی رایگان ایرانی و خارجی معمولا این امکان را دارند.

۲. برای خروجی خوراک سایت خود از Feedburnerاستفاده کنید. فیدبرنر مزایای زیادی دارد که آمار خوانندگان فید و استانداردسازی خوراک، مهم‌ترین مزیت آن است.

۳. خبرنامه ایمیلی داشته باشید. هنوز هم هستند کسانی که بجای خوراک، دوست دارند مطالب تازه سایت‌ها رو در ایمیلشون داشته باشند. برای خبرنامه سرویس‌های زیادی هست اما اگر شما از فیدبرنر (که در بند قبل گفته شد) استفاده کنید، خود فیدبرنر این امکان رو برای شما فراهم می‌کند.
وبلاگ




ادامه مطلب...
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
 
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ۳۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو پژو یک قهرمان ورزشی در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی کشف شد.
حیدر مرزبان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بردسکن – سبزوار به یک خودرو پژو مشکوک شدند.
وی افزود: این خودرو پژو ۴۰۵ که حامل سه سرنشین بود به سرعت مورد بازرسی قرار گرفت و در نهایت ۳۷ کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف شد.
مرزبان خاطرنشان کرد: این مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود.
فرمانده انتظامی بردسکن یادآور شد: در ارتباط با این پرونده خودرو توقیف و سه متهم که از اعضای یک خانواده هستند دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سیر مراحل قانونی پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: متاسفانه متهم اصلی این پرونده یکی از قهرمانان ورزشی بوده که دارای چندین مدال است.



تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.
سینما پرس: حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.

پرونده قضایی این کارگردان و تهیه کننده سینما که چندی پیش به دلیل شکایت جمعی از بازیگران در حال بررسی بود با تبرئه سحلشور به پایان رسید.

این حکم باید ظرف مدت ۱۰ روز مورد اعتراض بازیگران قرار گیرد تا مجددا مورد بررسی قرار گرفته و رأی نهایی صادر شود در غیر این صورت دادگاه به نفع این کارگردان رأی خواهد داد.

گفتنی است این حکم در اسفند ماه توسط دادگاه صادر شده اما هنوز مراحل اداری آن به صورت کامل طی نشده است که به افراد شاکی ابلاغ شود.

مهرماه سال گذشته فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی اخبار درباره حضور آنجلینا جولی هنرپیشه هالیودوی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

این اظهارات سلحشور با واکنش و اعتراض برخی بازیگران همراه شد. حالا بازیگران منتقد دست به کار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا کرده اند.




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.
خبرگزاری راه دانشجو: کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.

فرج الله سلحشور در خصوص خبری که روز گذشته در خصوص منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی در فضای مجازی اظهارنظر کرده بود، گفت: من این عکس‌ها را ندیده‌ام و خبر دیروز را تأیید نمی‌کنم، اما در مصاحبه‌ای که داشتم از من پرسیده شد که چنین اتفاقی برای خانم ریاحی افتاده که من گفتم اگر این اتفاق افتاده باشد تأیید حرف‌های من در خصوص فساد در سینماست.

وی اضافه کرد: بحث این بود که کتایون ریاحی، بازیگر شما بوده و چنین اتفاقی برایش افتاده است که من گفتم انشاالله این غلط است و همچین اتفاقی نیفتاده است.

کارگردان یوسف پیامبر تصریح کرد: حالا هم که کتایون ریاحی این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید این اتفاق نیفتاده است، خوشحالم.




تاریخ: پنج شنبه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

یک جراح دامپزشک اسپانیایی پس از کشتن همسرش او را در کوره مخصوص سوزاندن حیوانات خانگی دفتر کارش به آتش کشید. به گزارش ایران ناز، این دامپزشک که با نام MG معرفی شده جنایت هولناک خود را در کلینیکی در منطقه بنیجوفار در نزدیکی آلیکانته اسپانیا مرتکب شده است.

هنگامی که مأموران پلیس از این مرد بازجویی کرده‌اند گفته که جسد سوخته شده متعلق به یک سگ از نژاد بزرگی بوده است که به خاطر مریضی جانش را از دست داده بود.

0.508470001366159060 irannaz com قتل وحشتناک زن توسط شوهر دامپزشکش

کارآگاهان پلیس معتقدند که زن ۴۵ ساله پس از انجام عمل لیپوساکشن به دست شوهرش به قتل رسیده است. این زوج دارای ۲ فرزند بودند و تحقیقات از دامپزشک قاتل همچنان ادامه دارد.




تاریخ: پنج شنبه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جانشین سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی می شود.

خبرگزاری مهر: ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جانشین سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی می شود.

برخی اخبار از تصمیمات جدید در وزات تعاون و کار و رفاه اجتماعی حاکی از آن است که ایراندخت عطاریان مدیرعامل وقت صندوق بازنشستگی کشوری به زودی بر صندلی ریاست سازمان تامین اجتماعی تکیه خواهد زد و وزیر ظرف چند روز آینده حکم وی را ابلاغ می کند.

158675 435 جانشین سعید مرتضوی این خانم شد + عکس

عطاریان از جمله مدیران زن  با سابقه در تامین اجتماعی است که در طول مدیریت خود در صندوق بازنشتگی کشوری اقداماتی نظیر بیمه طلایی و پرداخت مطالبات بازنشستگان را به نتیجه رسانده است. پیش از این نیز و در جریان معرفی وزیر رفاه از وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت نام برده می شد.

گفته می شود از جمع پنج نفره اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری قرار است یک نفر به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق معرفی شود.




تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
اسدالله عسکراولادی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران شد.

مشرق نیوز: اسدالله عسکراولادی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران شد.

عسکراولادی ۸۰ ساله با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد.

چندی پیش ماهنامه فوربس میزان سرمایه این تاجر کهنه کار ایرانی را حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد کرده بود.

158634 320 ثبت‌ نام میلیاردر ایرانی در انتخابات +عکس

گفته می شود که عسکراولادی در شمار ثروتمندترین افراد ایرانی به شمار می رود. وی پیش از این و در گفتگویی با اشاره به شیوه پولدارشدنش گفته بود: “من هیچ مالى در خارج کشور ندارم. فقط دفاترى در هامبورگ، دبى و لندن دارم که دفاتر تجارى‌ام هستند. من افتخار مى‌کنم که میلیاردر هستم”.

158635 972 ثبت‌ نام میلیاردر ایرانی در انتخابات +عکس

عسکراولادی همچنین در گفتگوی دیگری خود را هفتمین ثروتمند ایرانی نامیده بود. وی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و عضو اتاق بازرگانی نیز می باشد.




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


سی و پنج نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد.
خبرگزاری فارس: ۳۵ نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد.

گروهی از مقامات ارشد سیاسی و نظامی سابق آمریکا روز چهارشنبه مذاکره مستقیم دولت این کشور با ایران را خواستار شدند.

۳۵ نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد و از این طریق بحران کنونی را حل کند. این گروه همزمان خواستار تشدید فشارها بر ایران و استفاده از تحریم‌ها شده‌اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


نامه ای حاوی سم برای باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ارسال شده است.
عصر ایران: نامه ای حاوی سم برای باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ارسال شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی آمریکا از ارسال نامه ای حاوی سم مهلک “ریسین “به باراک اوباما خبر داد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

فردای انتخابات ریاست جمهوری اوباما قطعاً دستور بمباران ایران را می دهد!



"برنارد گتا"که رسانه های فرانسوی او را یک تحلیلگر برجسته می نامند، تحلیلی در مورد اتفاقات مربوط به برنامه هسته ای ایران ارائه داده است.

به گزارش آخرین به نقل از انتخاب ؛ او می گوید که در فردای انتخابات ریاست جمهوری ایران در ماه ژوئن آینده تنها اقدامی که میتواند مانع از آغاز جنگ آمریکاعلیه ایران گردد، اتخاذ تصمیم بسیار روشن و قابل قبول و ضمانت بسیار محکم ایران در باره اهداف برنامه هسته ای این کشور است!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com



رئیس جمهور علی رغم پیش بینی‌های قبلی بدون همراهی اسفندیار رحیم مشایی وارد استادیم آزادی شد و در جایگاه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جامعه فارس محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری به همراه سید حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور وارد استادیوم آزادی شد.

علاوه بر موسوی، وزیر راه و مسکن علی نیک‌زاد و جمعی از اعضای هیات دولت در مراسم جشن ۱۰۰ هزار نفری استادیوم آزادی حضور یافته‌اند.
 




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


روزنامه شرق با انتشار گفت‌وگوی علی مطهری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت:

دقیقه 90 سیاسی برای جمع‏‌بندی اصلاح‌طلبان نزدیک است و نامزدهای اصلی هنوز برای آمدن یا نیامدن امروز و فردا می‌کنند. دغدغه برای آمدن بسیار است؛ از وضعیت اقتصادی کشور گرفته تا روابط بین‏‌الملل و تحریمها. در این میان، برخی افراد و رسانه‌های رقیب اصلاح‌طلبان، از ردصلاحیت نامزدهای حداکثری اصلاح‌طلبان سخن می‏‌گویند و با تبلیغ و گاهی تهدید، بر ضرورت نیامدن نامزدهای مورد نظر اصلاح‌طلبان تاکید دارند. اما علی مطهری، نگاهی متفاوت به حضور اصلاح‌طلبان دارد و آن را ضرورت تاریخی انکارناپذیری می‌داند. او چندی پیش از هاشمی رفسنجانی دعوت کرد تا به حکم «وضعیت اضطراری کشور» پا در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بگذارد و حالا هم تاکید دارد که خاتمی با وجود زمزمه‌های مخالفت، باید وارد کارزار انتخاباتی شود تا مسائل غیرشفاف بیش از گذشته، برای افکار عمومی مشخص شود.

بخشهایی از این گفت‌وگو به این شرح است:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

شريان نيوز ،  محمود احمدی‌نژاد چندی پیش در جمع مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن رد هرگونه اشکال در عملکرد اقتصادی دولت در انتقاد از دخالت افراد فاقد تخصص در امور تخصصی بدون نام بردن از کسی، گفت: آدم بی‌سوادی را به عنوان مسئول نظارت گذاشتند که به اسم نظارت نامه‌های رسمی به ما می‌نویسد که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید. این فرد نامه رسمی به من نوشته و در آن تاکید کرده بود که فلان سد را که قرار است در فلان نقطه ساخته شود نسازید و باید در فلان مکان ساخته شود که معلوم نیست که این فرد اصلا می‌داند که سد با کدام «س» یا «ص» نوشته می شود؟

عدم ذکر نام این "آدم بی سواد" از سوی احمدی نژاد در حالی است که رئیس سازمان بازرسی کل کشور دی ماه سال گذشته با اشاره به ابلاغ تصمیم قوه قضائیه برای تخلیه سد «گتوند علیا» گفته بود: «در سازمان بازرسی کل کشور با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان با شرایط حاضر سد گتوند به فعالیت ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، صرف نظر از درستی کارشناسی های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص موضوع یاد شده، بر مبنای همین سخن رییس جمهور، می توان از وی این سوال منطقی را پرسید که جنابعالی با داشتن مدرک دکترا در حوزه ترافیک و حمل و نقل چگونه به خود اجازه می دهید که در تمام حوزه‌های فلسفی، اقتصادی، اسلام‌شناسی، انسان‌شناسی و موضوع مهم مهدویت ورود کرده، تئوری پردازی کنید و حاصل آن را در همه تریبونهای در اختیار خود ارائه کنید؟

 - آقای احمدی‌نژاد! لطفا به این سوال ها پاسخ دهید که شما چه تخصص و یا تجربه در حوزه اقتصاد پولی دارید که هفت سال است نظرات خود را به شبکه بانکی تحمیل کرده ایید؟ شما با کدام تخصص در زمینه علوم بانکداری و اقتصاد پولی در سال‌های گذشته بر خلاف اجماع اقتصاددانان و متخصصان پولی کشور، به طور دستوری اقدام به کاهش نرخ سود بانکی کردید و اقتصاددانان مخالف کاهش سود بانکی را احمق نامیدید؟

- آقای رئیس‌جمهور! شما چه تخصصی در زمینه مسائل ارزی و بازار خاص و پیچیده تبادلات ارزی بین‌المللی دارید که بارها در مسائل ارزی کشور، دیدگاه‌های شخصی خود را به بانک مرکزی تحمیل کرده‌اید ؟

- جناب دکتر محمود احمدی نژاد! شما با داشتن کدام مدرک تخصصی در حوزه آمار، چند سال است با کنار گذاشتن آمارهای رسمی اعلامی از سوی مراکز دولتی، شخصا اقدام به ارائه آمارهای اقتصادی می‌کنید که هیچ‌گاه هم تایید نشده‌اند؟ آمارهایی چون رشد اقتصادی 10 درصدی، اشتغالزایی 2/5 میلیونی در یک سال، کاهش نرخ تورم و نقدینگی، رشد بخش تولید، کاهش وابستگی به نفت و ...؟

و اما مهمتر از مباحث اقتصادی، آقای احمدی‌نژاد! شما نزد کدام فقیه برجسته و مرجع تقلید مشهور یا در کدام حوزه علمیه معتبر، تلمذ کرده‌اید که توانسته‌اید در زمینه علوم دینی و فلسفی به آن سطح از اجتهاد برسید که شخصا ادعای رجعت چاوز در زمان ظهور امام زمان (عج)را مطرح کردید؟

جناب رئیس‌جمهور! برای ملت روشن کنید که در زمینه علوم اسلامی و انسان‌شناسی و فلسفه، نزد کدام فیلسوف، فقیه و عالم معتبر یا مرجع تقلید درس خوانده‌اید و تخصص این علوم را کسب کرده‌اید که در تمامی این حوزه‌ها اقدام به نظریه‌پردازی می‌کنید؟

آقای احمدی‌نژاد! شما در مبحث ظهور امام زمان (عج)، چه تخصص، مدرک یا سابقه علمی‌ای دارید که تفکرات سلیقه‌ای برخی اطرافیان خود را تایید می‌کنید و منتقدان آنها را شماتت می‌نمایید که «نمی‌فهمند»؟

لازم به یادآوری است بسیاری از نظریات دکتر احمدی نژاد تا کنون با انتقادات جدی کارشناسان متخصص مواجه شده است .




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 دانلود اپدیت افلاین McAfee VirusScan Enterprise
به تاریخ 2013/04/17
دانلود اپدیت افلاین McAfee VirusScan Enterprise به تاریخ 2013/03/21 شماره اپدیت 7021



دانلود با لینک مستقیم

این صفحه بروز می شود

اپدیت شده در تاریخ 2013/03/21


امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان خوب دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني زود به زود آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

روش استفاده: بعد از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج کرده و ارتباط با اینترنت

را قطع و فایل را اجرا کرده و صبر کنید تا انتی ویروس اپدیت شود

فایل با پسوند RAR و 5% ریکاوری می باشد


دانلود با لینک مستقیم از سرور خوب دانلود حجم 128 مگابایت

پسورد فایل زیپ:www.khobdownload.com




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


ESET-Offline-Update%28www.khobdownload.com



دانلود با لینک مستقیم

این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 و 6 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به

 

اینترنت اپدیت می کند



روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه 4

- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

 

- فولدر ESET_UPD را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.

 

- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. (و یا كليد F5 را فشار دهيد)

 

- به قسمت Update‌ بروید.

 

- بر روی Edit کلیک کنید.

 

- مسیر فایل های Update مانند C:\\ESET_UPD را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.

 

- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.




روش فعال کردن دکمه Edit شدر نسخه 5 و 6

در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info ]

 

و مقدار PackageFeatures را روی 1 بگذارید.

 

برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.

 

با این کار دکمه Edit فعال می شود و هم می توانید از سرور آپدیت رایگان استفاده کنید و هم مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید.

 

این فایل هم NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه‌های 3.x و 4.x و 5.x و 6.x به روز می‌کند.

 

نکته:این فایل اپدیت هر روز اپدیت می شود و شما میتوانید با مراجعه به سایت

 

این اپدیت را دانلود و استفاده کنید






توجه کنيد سرور اپديت انلاين همزمان با اپديت افلاين بروز مي شود


نکته مهم:با سلام ما تلاش داريم اپديت ها را با روش فوق فشرده و کم حجم کنيم اما يک نکته هست

اپديت به 2 صورت روزانه و کامل است اگر شما قبلا از سايت ما اپديت گرفتيد نسخه روزانه را دانلود کرده

اما اگر دفعه اول است نسخه کامل را دانلود کنيد طريقه اپديت هر 2 يکي است و فرقي ندارد

چنان چه در اپدیت کردن نسخه روزانه دچار مشکل شدید باید حتما یک بار از اپدیت کامل را استفاده کنید بعد از اپدیت روزانه



اموزش دانلود:بر روي اپديت مورد نظر کليک کرده يک صفحه باز ميشه 10 ثانيه صبر ميکنيد

سپس روي کلمه (کليک کنيد)کليک ميکنيد تا لينک دانلود ظاهر شود و شما ميتوانيد فايل را دانلود کنيد


در صروت داشتن هرگونه مشکل از لينک کمکي استفاده کنيد

دانلود اپدیت افلاین نسخه کامل لینک مستقیم حجم 40 مگابایت

دانلود اپدیت افلاین نسخه روزانه لینک مستقیم حجم 15 مگابایت


دانلود اپدیت نسخه کامل لینک کمکی

دانلود اپدیت نسخه روزانه لینک کمکی

پسورد فايل زيپ:

www.khobdownload.com

 




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

بازی موتور کراس برای اندروید - Trial Xtreme 3 v4.5 Full Android Game

 

توضیحات

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بازی های محبوب پلتفورم های اندروید میباشد که در گوگل پلی بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. این بازی باعث میشود بر سر کوچکترین امتیاز با دوستان خود به رقابت و چالش بپردازید. بازی مربوط به موتور کراس میباشد که به وسیله سه دکمه لمسی ایجاد شده بر روی صفحه نمایش از قبیل گاز، پرش و ترمز باید از موانع پرش کرده، از حلقه های آتش، بلندی و ... عبور کنید. تمامی حرکات این بازی نمایشی بوده و به منظور کسب بیشترین امتیاز است. دقت برای کنترل سرعت موتور یکی از سخت ترین کارهای این بازی اندرویدی است و اینکه چه زمانی از دکمه کمک فنر برای پرش استفاده کنید بسیار مهم است. شما با کسب امتیاز میتوانید موتور یا شخصیت موتور سوار را تغییر دهید و موتور کراس خود را به سلیقه خود درآورید. این بازی اندروید دارای 12 مرحله کاملا آزاد است و در مجموع دارای 76 مرحله در 4 جبهه مختلف می باشد. بازی دارای گرافیک خوبی بوده و گیم پلی آن میتواند نظر شما را جلب کند. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش بازی Trial Xtreme 3 را از دانلود رایگان دریافت کنید.

بازی موتور کراس برای اندروید - Trial Xtreme 3 v4.5 Full Android Game

 ویژگی های بازی اندروید موتور کراس

  • گیم پلی جدید، پیشرفته و چالش برانگیز
  • دارای 12 مرحله کاملا آزاد است و در مجموع دارای 76 مرحله در 4 جبهه مختلف
  • بازی بصورت تنها یا بازی با دوستان فیسبوک
  • دارای جدول امتیازات برای هر مرحله
  • قابلیت سفارشی کردن موتور
  • بازی با شتاب سنج گوشی یا دکمه
  • نیازمند اندروید 2.1 به بالا

 




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

بازی پرندگان خشمگین فضا  - Angry Birds Space 1.5.0 Android Game

 

توضیحات

بازی پرندگان خشمگین از جمله بازی‌ هایی است که در طی ۱ سال اخیر توانسته طرفداران بیشماری را مجذوب خود کند. این بازی در سری‌ های مختلف از قبیل: جشنواره کریسمس، فصول، جشنواره شکوفه‌ های گیلاس، ریو و … ارائه شده بود. پس از گذشت ۲ هفته متوالی سری جدید این بازی که پرندگان خشمگین در فضا نام دارد را برای شما آماده کرده ایم. در این بازی پرندگان خشمگین به فضا سفر کرده اند که در فضا هم با خوک ها حریص رو به رو شده اند. بار دیگر خوک‌ ها تخم‌ های پرندگان بازی ما را دزده اند که باعث خمشگین شدن پرندگان و در نهایت جنگ شده است. شما باید پرنده‌ ها را با پرتاب کردن به سمت خوک‌ ها آن هم در جو فضا که بسیار کار سختی است نابود کنید. بازی پرندگان خشمگین در سری Angry Birds Space بسیار زیباست و گرافیک خاصی بخود گرفته است. پرتاب پرندگان در جو و چرخش آن ها در اطراف جو سیارات بسیار جذاب است. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش نسخه پریمیوم (Premium) بازی Angry Birds Space را برای پلتفورم های اندروید و تبلت ها با وضوح HD از دانلود رایگان دریافت کنید.

بازی پرندگان خشمگین فضا برای اندروید - Angry Birds Space 1.5.0 Android Game

 ویژگی های بازی اندروبد پرندگان خشمگین فضا

  • دارای 170 مرحله جدید
  • قابلیت بروزرسانی بصورت منظم و رایگان
  • اضافه شدن پرنده های جدید
  • اضافه شدن نیرو های قدرتی جدید
  • ماجراجویی در فضا
  • پس زمینه زیبا و گرافیکی
  • وجود مرحله های مخفی با عنوان bonus levels
  • اضافه شدن 30 مرحله اسپلش (جدید) 
  • کسب سه ستاره در تمامی مراحل و باز کردن 3 مرحله مخفی (جدید)
  • استفاده از گله پرندگان برای نابودی (جدید)
  • تبدیل خوک ها به خوک های پف کننده (جدید)
  • نسخه پریمیوم
  • نیازمند اندروید 2.2 به بالا
  • دارای نسخه مخصوص تبلت (HD)



تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

بازی اندروید جنگ روباتیک فوتبالی - Bola Kampung: RoboKicks 1.0 Android Game

 

امروز با معرفی بازی زیبا و اکشن Bola Kampung: RoboKicks که یکی از بازی های محبوب اندروید محسوب می شود در خدمت شما دوستان هستیم. این بازی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است و به سبک فانتزی طراحی و ارایه شده است. در بازی Bola Kampung: RoboKicks سه شخصیت اصلی وجود دارد که  Iwan، Azizul و Sabok نام دارند، این شخصیت ها سعی دارند در جنگی با ربات هایی که شهر آنها را تصرف کرده اند، شهر خود را آزاد کنند. شما با قرار گرفتن در نقش این شخصیت ها که هر یک نیرو های ماورا طبیعی دارند، با تبدیل شدن به ربات های فوتبالیست میتوانید با شوت های فوق قدرتی دشمنان خود را نابود کنید. ماموریت اصلی شما در این بازی شکست دادن ویلین اویل و لورد ویلس برای نجات پرنسس آماندا و نظام پادشاهی اوست. این بازی از هیجان بالایی برخوردار است و گیم پلی فوق العاده ای را دارست که همراه شدن آن با موسیقی متن بسیار زیبای این بازی بر جذابیت آن می افزاید. هم اینک شما دوستان می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت و از انجام آن بر روی سیستم های اندروید لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز به اندروید 2.2 و بالاتر




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

کیهان: انتحار سياسی خاتمی به نفع هاشمی/ ماجراي نامه رضايی براي نجات هاشمی

به گزارش آخرین، کیهان در ویژه های خود نوشت:

انتحار سياسي خاتمي به نفع هاشمي

يك روزنامه نزديك به كارگزاران خواستار انتحار سياسي خاتمي به نفع هاشمي رفسنجاني است.روزنامه شرق در سرمقاله خود با اشاره به ترديدهاي انتخاباتي موجود در ميان اصلاح طلبان و از جمله ترديدهاي هاشمي و خاتمي، خواستار نامزدي هر دو نفر شده و مي نويسد: در صورت رد صلاحيت هر دو نامزد اين امر از ناهمواري مسير حضور همه سلايق حكايت خواهد داشت اما در صورت رد صلاحيت يك نامزد و تاييد صلاحيت ديگري نامزد رد صلاحيت شده، مي تواند حمايت خود را از نامزد تاييد صلاحيت شده اعلام كند و از حاميانش بخواهد تا آراي خويش را به نفع نامزد باقيمانده در عرصه رقابت واريز كنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

افشاگری بی سابقه علیه مشایی و رحیمی

http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/26-1-1392/IMAGE635016347451886262.jpg


رضا گلپور، نویسنده کتاب جنجالی شنود اشباح یک و دو در تازه ترین نوشته خود اقدام به افشاگری بی سابقه ای درباره اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول دکتر احمدی نژاد کرده است



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

یعنی سیدمحمد خاتمی کاندیدا می شود؟!

دولتی ها فراخوان داده اند که بهتر است با احمدی نژاد آشتی کنید. البته فقط فراخوان نیست، تهدید هم دارد! در ائتلاف پنج گانه اصولگرایان هر یکی مدعی اند که گزینه برتر هستند و در ائتلاف سه نفره هم تازه دو نفرشان پس از هشت سال دریافته اند که کار دولت می تواند قابل نقد هم باشد...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

8 میلیاردر دنیای فناوری در 20 تا 30 سالگی چه می‌کردند؟

بیل گیتس
بیل گیتس

شما در جوانی چه کرده‌اید؟ احتمالاً به سربازی و دانشگاه رفته‌اید، از دوران جوانی لذت برده‌اید و مدتی را دور از خانه و خانواده‌ی خود گذرانده‌اید. اما بسیاری از میلیاردرهای دنیای فناوری چنین تجربیاتی نداشتند. برای نمونه مایکل دل، مؤسس شرکت رایانه‌ای Dell، پیش از اتمام دبیرستان به سرمایه‌گذاری در بورس و خرید و فروش فلزات گران بها مشغول بود. در روزهای اولیه، دل و دیگر هفت کارآفرین داستان ما سخت مشغول ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برخی از مهم‌ترین شرکت‌های فناوری امروز بودند.

 

mark-zuckerberg-was-a-billionaire-by-23مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ پس از ترک تحصیل از دانشگاه هاروارد با راه‌اندازی شبکه اجتماعی فیس‌بوک موفق شد تا در سن 23 سالگی به کلوپ میلیاردرها بپیوندد. زمانی که زاکربرگ به 25 سالگی رسید، تعداد کاربران فیس‌بوک در سراسر جهان به بیش از 500 میلیون نفر رسیده بودند. از این گذشته، در این مدت وی درگیر دادگاه‌های متعددی شد که برخی ادعا می‌کردند در ساخت فیس‌بوک با وی همکاری داشته‌اند. زمانی که مارک به 26 سالگی رسید، به عنوان مرد سال مجله تایم انتخاب گردید.

now-check-out-the-rest-of-techs-eliteبیل گیتس

بیل گیتس با همکاری دوستش پل آلن شرکتی تاسیس کردند که به توسعه و نگارش زبان برنامه‌نویسی برای رایانه‌های جدید می‌پرداخت. بیل گیتس در جوانی دانشگاه هاروارد را رها کرد تا شرکت مایکروسافت را تاسیس کرده و آن را به سر و سامان برساند. بر اساس تاریخچه رسمی شرکت، در سال 1975 میلادی، زمانی که گیتس 20 سال بیشتر نداشت، او و دوست دوران تحصیلش مجذوب سامانه‌ی رایانه‌ای MITS Altair 8800 شدند و به برنامه‌نویسی برای آن پرداختند. سپس آن‌ها به نگارش زبان بیسیک (BASIC) برای محصولات Altair مشغول شدند. حدوداً یک ماه بعد با فروش بیسیک، نخستین زبان برنامه‌نویسی رایانه‌های شخصی، به نخستین مشتری مایکروسافت یعنی

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

وضعیت آبی: استراتژی مایکروسافت برای مقابله با اپل و گوگل چیست؟

 

 

وضعیت آبی: استراتژی مایکروسافت برای مقابله با اپل و گوگل چیست؟

مایکروسافت نزدیک به سی و اندی سال قدرت مطلق در بازار سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی بود اما طی دهه اخیر از محبوبیت بازار PC کاسته شد. برهه زمانی کنونی، یک نقطه‌ی عطف دیگر در حیات شرکت مایکروسافت به شمار می‌رود، موقعیتی حساس که نیازمند برنامه‌های هوشمندانه و اجرای صحیح و دقیق است. آیا آن‌ها خواهند توانست اصول ساختاری خود و برنامه‌هایشان را تغییر داده و در بازار جدید که کمتر به رایانه‌های شخصی وابسته است دوام آورند؟ با ما همراه باشید تا در تحلیلی جامع به طرح‌های آتی این کمپانی بزرگ دنیای فناوری بپردازیم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 75000 تومان

با توجه به نتايج ازمايشهاي انجام شده مشخص شده است که کوزموديسک بسيار موثر در بهبود درد پشت کمر و ستون فقرات مي باشد از کمربند کوزماديسک مي توانيد در زندگي روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتي در حاليکه ورزش مي کنيد به راحتي استفاده کنيد.کمربند کوزماديسک از دو قسمت تشکيل شده شامل بخش طولاني از کمر به ستون فقرات و بخش کوتاه براي قسمت پايين کمر
ديگر براي بهبود ديسک کمر نياز به عمل جراحي نداريد کمربند کوزما ديسک بسيار راحت و سريع درد کمر شما را بهبود مي بخشد مهره هاي ستون فقرات شما را بطور طبيعي منظم مي کند
هر بند کوزما ديسک روي يکي از مهره هاي ستون فقرات را مي پوشاند و در حين انجام فعاليت هاي روزمره از شل شدن مهره ها جلوگيري ميکند و اين کار باعث از بين رفتن درد کمر شما ميشود
مي توانيد بعد از بستن کمربند کوزماديسک به کمر خود لباس پوشيده و به کارهاي روزمره خود در بيرون خانه ادامه دهيد داراي قفل هايي براي سفت کردن يا شل کردن کمر متناسب با کمر شما
کمربند کوزما ديسک نيازي به منبع انرژي مانند باطري يا برق ندارد
کمربند کوزما ديسک براي به ترتيب کردن مهره هاي کمر شما بسيار مناسب بوده و با يک فشار ملايم و خوب مانند يک مساژ براي ستون فقرات عمل مي کند
اين محصول باعث افزايش گردش خون در ستون فقرات و عضلات اطراف آن شده و اينکار باعث خنثي شدن درد ميشود
يک روش درمان کلاسيک براي جايگزين با روشهاي سنتي مي باشد
کوزما ديسک کلاسيک شامل قسمت هاي زير است :
بخش طولاني براي زير گردن تا بالاي لگن و بخش کوتاه براي دور کمر و بالاي لگن
باعث افزايش گردش خون در ستون فقرات و عضلات اطراف آن شده و درد را خنثي ميكند
يک روش درمان کلاسيک براي جايگزين با روشهاي سنتي مي باشد
کمربند کوزما ديسک نيازي به منبع انرژي مانند باطري يا برق ندارد
مناسب براي افرادي که ديسک کمر دارند،زنان بارداررانندگان وکارگران که زيادميايستند
ارسال به تمام نقاط ايرن ودريافت مبلغ پس از تحويل كالا
در صورت خريد نقدي هزينه ارسال رايگان ميباشد

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 18000 تومان

فقط در عرض 2 هفته و با قراردادن پد دفع کننده سموم بدن کینوکی در کف پاهایتان در هنگام خواب ، کلیه سموم مضر را از بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط کنید.
اگر صبحها هنگام برخاستن از خواب احساس خستگی مینمایید ، اگر مرتبا بیماریهای مختلف شما را درگیر و ناراحت میکند و اگر از استفاده از داروهای شیمیایی خسته و ناامید شده اید، ما به شما پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را پیشنهاد میکنیم.
فقط کافیست پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را هنگام خواب کف پاهایتان قراردهید، بعد از گذشت 6 الی 8 ساعت که از خواب بیدار میشوید شاهد نتیجه ای شگفت انگیز از قدرت طبیعت خواهید بود، یعنی پد کف پا که هنگام استفاده سفید بوده است ، اینک هنگام بیدار شدن شما کاملا به رنگ مشکی درآمده است.
یعنی سرکه بامبو در هنگامیکه شما خواب بوده اید تمام سموم و ضرات شیمیایی موجود در خون شما را جذب نموده است. این یکی از متداول ترین روشهای سم زدایی بدن در طول 200 سال گذشته در چین و ژاپن و تایلند میباشد.
درباره مضرات سموم بدن بیشتر بدانیم ....
با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیک ، آلودگی هوا و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد.
وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی همراه است.
پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناک از بدن باشیم.
اینک می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.
طریقه استفاده از چسب دفع سموم بدن کینوکی :
کافی است قبل از خواب پدها را به کف پا بچسبانید و بگذارید 8 تا 12 روی بدن بماند تا خوب سموم را جذب کند.
به دلیل جذب سموم و زواید سوخت و ساز بدن طی شب پدها به رنگ تیره در می آید ، حتی ممکن است چسبنده نیز بشود که این امر بستگی به درجه مسمومیت بدن شما دارد.
بدن شما ممکن است در عرض چند روز سم زدایی شود و یا در مدت زمان بیشتری , بسته به وضعیت بدن دارد. به طور متوسط باید هر هفته دو بار این عمل تکرار شود و طی 5 هفته این کار به پایان برسد.
چسب دفع سموم کف پای کینوکی همان کارایی حجامت را دارد با این تفاوت که دیگر دردی احساس نمی کنید و زمانی که شما خوابید شروع به فعالیت می کند.
کینوکی با استفاده از قدرت تنظیف طبیعی سرکه دو بار تقطیر شده خیزران سموم و مواد خطرناک و مضر را از بدن شما بیرون می کشد و شما نتیجه را بی درنگ احساس خواهید کرد.
سم زدایی بدن - از بین بردن آلودگی - افزایش انرژی -کاهش استرس
تسکین درد - بهبود گردش خون -رفع سردرد میگرن کمردرد اضافه وزن افسردگی
رفع ناراحتیهای گوارشی - دردو ورم مفاصل - مرض قند - مشکلات قلبی - شکنندگی مو
رفع یبوست - بدی تنفس
دفع مواد خطرناکی چون اوره - آرسنیک - جیوه - سرب و ... رفع فلزهای سنگین
دفع زواید سوخت و ساز بدن - سموم - انگلهای میکروسکپی - مخاطی - رفع مواد شیمیایی
با این پدها وقتی در خواب هستید سموم بدن را دفع کنید

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 50000 تومان

اولین دستگاه ماساژ درمانی قابل حمل ... بهترين وسيله جهت لاغري و بهبود سلامتي موضعي .
با استفاده از این دستگاه می توانید سریع و بدون درد از شر چربیهای زیر پوست خلاص شوید.
سلولس آخرین و پیشرفته ‌ترین دستگاه زیبایی پوست صورت و بدن و دفع چربی های زائد اطراف شکم، پهلو،پاها و بازو ها. سفید کننده، محو کننده لک‌ها، ضد چین و چروک، حذف کننده چربی، شفاف کننده پوست و جلوگیری از پیری زودرس، با عملکرد امواج اولتراسونیک است.
با استفاده از فن آوری جدید سلولس شما می توانید انواع امراض موضعی را در خانه به راحتی درمان کنید. دیگر لازم نیست ساعتها در چشمه آب معدنی و یا با پزشک متخصص زمان خود را هدر بدهید. بعلاوه شما از هزینه های زیاد درمانی نیز خلاص می شوید و بارها قادر به استفاده از سلولس می باشید.
با استفاده از این دستگاه می توانید سریع و بدون درد از شر چربیهای زیر پوست خلاص شوید.
قابل استفاده برای حجامت به کمک تلفیق با روش طب سوزنی
بهترین وسیله برای رفع درد به شیوه ی سنتی
جلوگیری از حمله های قلبی
مناسب برای چربی های زیر پوست و بازسازی بدن
علاوه بر از بین بردن چربی ها پوست را شاداب و لطیف می کند
قابل استفاده براي تمامي نقاط بدن
با استفاده از این دستگاه می توانید سریع و بدون درد از شر چربیهای زیر پوست خلاص

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 6500 تومان

پس از یک سال انتظار نسخه نهایی بازی PES 2013 روانه بازارشد. یک بازی جذاب در دو دی وی دی اورجینال با پشتیبانی کامل جهت تعویض در صورت خرابی ،تقدیم به علاقه مندان
فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013
نسخه نهایی بازی پرطرفدار PES2013 در دو دی وی دی کاملا اورجینال
دارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابی
با قیمتی بسیار مناسب
بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود.
در حقیقت PES و Fifa امروزه به عنوان سردمداران بازی های رایانه ای در ژانر ورزشی هستند و PES هم به سبب طراحی متفاوتش توانسته جز محبوب ترین ها باشد و البته جز بازی هایی است که در اکثر کلوب های بازی های رایانه ای جز پرطرفردارترین هاست و حالا نسخه 2013 از این بازی جذاب با انبوهی از ویژگی های جدید منتشر شده است.
بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 2013 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد.
لایسنس لباس تمام تیم های لیگ انگلیس
لایسنس لباس تمام تیم های ملی
اضافه کردن لیگ بوندسلیگا و لیگ دسته 1 انگلیس
اضافه شدن کفش های بیشتر و کفش های آزاد برای ادیت شدن توسط کاربر در داخل بازی
اضافه کردن بازیکنان جدید و بازنشسته و بازیکنان گم شده. (؟!)
استادیوم های معروف بیشتر از باشگاه های انگلیس
استادیوم های معروف بیشتر از باشگاه های ترکیه
ساختن بعضی از مربیان معروف
فن و حقه های بیشتر
به گزارش وب سایت ubergizmo منتشر شده بازیکنان در این نسخه از بازی بسیار به شخصیت و چهره های واقعی خود در دنیای واقعی شبیه هستند. کونامی در این نسخه از بازی تمرکز خود را برروی 3 موضوع قرار داده تا نوآوری بیشتری در PES 2013 ایجاد نماید.
رهبر اروپایی تیم PESا، جان مورفی گفت:در این بازی، شاهد آزادی عمل بیشتری در کنترل بازی خواهیم بود، قدرت دریبلینگ پایین آمده، کنترل دروازه بان دقیق و بهتر شده و هوش مصنوعی بازی نیز تغییراتی کرده است.
- استادیوم های بزرگتر و زمین های بیشتر و زمین تمرین بیشتر
- نقل و انتقالات پر انرژی در مستر لیگ ( بدین معنی که فروش بازیکنان واقعا سخت است پس معمولا بازیکنان زیاد خوب نیستند.)
- مرتب کردن گفت و گو ها با بازیکنان در مستر لیگ ( حالا اگر یک شروع کننده یک بازی را ترک کند او به شما شکایت میکند.)
- تنظیمات بیشتر در ویرایش لباس ها ( مانند تمپ های بیشتر و عکس هایی که میتوانید به عنوان شماره لباس به بازی وارد کنید.)
- اضافه کردن سوپرکاپ تیم های ملی
- وجود داشتن تمام بازیکنان و تیم ها در مستر لیگ (آمریکای جنوبی و بازیکنان ثبت نشده در ورژن های قبلی) که به نظر میرسد آن ها در لیگ برزیل و مکزیک باشند.
- اضافه کردن لیگ بوندسلیگا، ترکیه ، یونان ، روسیه و آمریکای شمالی
- چهره های بیشتر ، کیفیت بهتر چهره ها ، خالکوبی و مدل مو های بیشتر
- مستر لیگ بهتر و باشگاه های بیشتر از آرژانتین، شیلی و برزیل
- تیم دوم بارسلونا، رئال مادرید، اسپانیول، ویارئال و…
- سوپر کاپ ها
- حرکت بهتر هنگام دریافت پاس و زدن شوت های پیچیده تر و سخت تر. به طوری که شما میتوانید از هر زاویه به نتیجه برسید.
- استادیوم های بهتر و اضافه کردن استادیوم استمفورد بریج، اتحاد، امارات …
- امکانات زیادی در بازی وجود دارد که میتواند حجم بازی را زیاد کند مثل 15 گیگ
- گرفتن خطا های ریز که جلوگیری از اختلال در جریان بازی میکند..
- همانند بازی واقعی ، داور با سکه ای و انجام شیر یا خط، بازی رو شروع میکند.
- بازی داخل خانه و خارج خانه در بازی های دوستانه به وجود میاد (در نسخه 2006 بوده)
- شما حالت مربی به خود میگیرید و شما با مدیریت بازی و تماشای فیلم بازی میتوانید سبک بازی رو تغییر بدید.
- بازگرداندن اتاق جایزه
- فضای هیجان انگیز در مسابقات بزرگ و دربی های ملی
- مراسم متنوع تر دادن جایزه: جام تیم قهرمان و جام بهترین بازیکن و جام آقای گل رقابت ها و جام بهترین مربی
- زمانی که بازیکنان با شما میخواهند صحبت کنند تنوع بیشتری وجود دارد.
- نقش های بیشتر بازیکن مثل استارتر و چرخش و …
- سوپر کاپ های ملی ( سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ آلمان و…)
- کنفدراسیون جام (1 سال قبل از جام جهانی)
- لیگ هایی از آمریکا ( برزیل، آرژانتین و…)
- جام آمریکای جنوبی
- قرار دادن 3 لباس برای تیم ها ( داخل خانه، خارج خانه و یکی دیگه)
- لیگ دسته 1 برای همه ی لیگ ها( منظورش از همه ی لیگ ها، لیگ های داخل بازی بوده.) البته لایسنس نشده.
- گرفیک های جدید
- تیم هایی از آسیا و آفریقا برای کامل شدن جام جهانی
- استیل های جدید ( چرخش و گمراه کننده و …)
- تیم های بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های اروپا
- در قسمت Bal میتوانید شماره ی لباسی را که موجود نیست را انتخاب کنید.
در قسمت مربی گری ، مربی میتواند در پایان فصل تیم خود را عوض کند.
- بهبود پخش کننده و تعویض بازیکنان در قسمت مربی گری
- تیم ملی اندونزی
- تیم های جام ملت های آسیا
- تیم های جام استرالیا
- لیگ آسیا
- تیم های ملی بیشتر مثل اندونزی و سنگاپور.
- تیم های امید همه ی کشور ها
سیستم مورد نیاز بازی:
System: XP , Vista and Windows 7
CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor
RAM : 1 GB or more
Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000
SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
DIRECT X : Direct X 9.0 or more
RESOLUTION : 800×600 or more
این محصول دارای پشتیبانی تعویض در صورت خرابی می باشد.
***
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 6500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 3000 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 5500 تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 8000 تومان

مجموعه موسیقی سنتی آوای کهن با صدای بزرگان آواز ایران ، تقدیم به همه علاقه مندان
تعداد 3 سی دی
قيمت 8000 تومان
مجموعه موسیقی سنتی تقدیم به همه علاقه مندان به آواز اصیل ایرانی، مجموعه ای بی نظیر از آواز بزرگان موسیقی :
- امین الله رشیدی
- کورس سرهنگ زاده
- و عباس مهر پویا
دقایقی خوش و خاطره انگیز با آوای دلپذیر خوانندگان محبوب کشورمان در 3 سی دی با قیمتی بسیار مناسب.
آهنگ هایی که مدتها به دنبالشان بودید ... به یاد ایام گذشته ...
درباره عباس مهرپویا :
عباس مهرپویا زندگی هنری خود را با تئاتر شروع کرد. سپس زیر نظر استاد عرب تبار به یادگیری ساز عود پرداخت. گیتار را زیر نظر استاد اسپانیایی خود اروین موره فرا گرفت و نخستین اثرجدی اش در این زمینه اجرای قطعه‌ای به نام کلبه سرخ‌پوستان با گیتار الکترونیکی در انجمن هنری تهران به سال ۱۳۳۶ بود. مهرپویا مدتی با اروین موره نیز همکاری می‌کرد که بیشتر موره در تنظیم آهنگها برای ارکستر به او کمک می نمود.
وی اولین کسی بود که گیتار برقی را وارد ایران کرد و هم‌زمان به نواختن آن پرداخت. از سال ۱۳۴۲ سفرهایی را به منظور جمع آوری اطلاعات جدید و جامع در زمینه‌های مختلف آغاز نمود. از بزرگ‌ترین دستاوردهای سفرهای او، سفر به هندوستان در سال ۱۳۴۷ بود. در این سفر ساز سه تار را از محمود میرزا، با راهنمایی موسیقیدان هندی راوی شانکار، آموخت.
در اوایل دهه ۵۰ تغییراتی در کارهای خود به وجود آورد. او با شناسایی موسیقی و ساز دیگر کشورهای جهان آمیزشی از این اصوات را به نام کوکتل موسیقی بوجود آورد. مهرپویا با همکاری ترانه سرایانی همچون پرویز وکیلی، تورج نگهبان و داریوش روشن به اجرای ترانه‌هایی پرداخت. از ازدواج بیزار بود اما علاقه خاصی به جهانگردی و مسافرت به آسیای دور و نقاط ناشناخته جهان و هنر جهانی داشت. در اوایل خرداد ۱۳۷۱عباس مهرپویا در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

فعالیت‌ های هنری آلبوم‌ها و ترانه‌های عباس مهرپویا :
- کلبه سرخ ‌پوستان
- ترانه مرگ قو
- ترانه قایقرانان
- ترانه قبیله لیلی
- ترانه بستر ننگین رقیب
- ترانه غروب خزان
- ترانه جام چشم
- ترانه آه
- ترانه خال سیاه
- آلبوم قبیله لیلی
- آلبوم مرگ قو
درباره امین الله رشیدی :
امين الله رشيدي متولد شهرستان كاشان، نخستين خواننده ايراني آشنا با خط بين المللي موسيقي (نوت)هنر آموخته در كلاسهاي رايگان شبانه هنرستان موسيقي ايران ،ساختمان قبلي تالار رودكي در سالهاي 1326تا 1328 شمسي نزد استادان موسي خوان معروفي و دكتر مهدي فروغ و پيش از اين تاريخ فراگيري مقدمات تار نوازي نزد آقايان حسن نقشپور و مسعود معارفي و نيز آموزش خط و نقاشي در مدت تحصيل در دبستان شاهپور و دبيرستان پهلوي كاشان از استاد علي اكبر صناعتي و بعد از تحصيلات ادامه آموزش نقاشي در كاشان نزد آقايان محمود دبير الصنايع و نقشپور نام برده تا رسيدن به مرحله طراحي.
آهنگ سازي و خوانندگي رشيدي در راديو تهران-ايران-از سال 1327 شمسي آغاز و تا پايان سال 1344 بطور مداوم و مستمر ادامه داشته و در ظرف اين مدت بيش از 120 آهنگ ساخته و با همكاري نوازندگان هنرمند،آقايان حبيب الله بديعي ، پرويز ياحقي، همايون خرم، عباس شاپوري، انوشيروان روحاني، رضا ياوري و جمعي از عزيزهنرمندان در راديو اجرا نموده است.
او غير از آهنگ هايي كه خود ساخته است ،تعدادي آهنگ(ترانه)از ديگر اساتيد موسيقي ايران همچون آقايان موسي معروفي ،حسين يا حقي،علي تجويدي،همايون خرم،شاپور نياكان،عباس زندي و ديگران را نيز به طور زنده و مستقيم در راديو خوانده است.
برخی از آثار امین الله رشیدی :
- عشق آفرین
- چشم شب
- آواز اصفهان
- من بی تو
- نمی دانم
- فرشته
- رقص گلها
- افسون عشق
- برباد رفته
- شمع خاموش
- و...
درباره کورس سرهنگ زاده :
کورس سرهنگ زاده در سال 1316 در پاريزِ سيرجان متولّد شد.اکثر آهنگهاي او از حبيب الله بديعي مي باشد که 13 سال با يکديگر همکاري داشته اند و اولين آهنگي که بديعي براي کورس ساخت "شبگرد" نام دارد آنچه درباره صداي كورس سرهنگ زاده گفتني است سوز صدا و تحرير هاي درشت و خشك خاص صداي اوست كه جلوه اي ديگر به كار او داده است. آثار ديگري ازاو به يادگار مانده . مانند "خاطرات" "فال حافظ" "يا علي" "ديدار" و... كه هر كدام جذابيت و زيبايي خاص خود را دارد .
-----------------------------------------
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 8000 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 1500 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 3000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
مجموعه ای بی نظیر از آواز بزرگان موسیقی
در 3 سی دی با قیمتی بسیار مناسب
شامل آثاری ماندگار از کورس سرهنگ زاده - امین الله رشیدی و عباس مهرپویا
آواز اصیل ایرانی
با امکان خرید پستی : تحویل درب منزل یا محل کار شما سپس پرداخت وجه به مامور پست

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 7500 تومان

فروش سریال کامل چک برگشتی ، موفق ترین و پر مخاطب ترین برنامه نوروز 1391 ، كارگردان سیروس مقدم.
با كیفیت عــالی ، قابل پــخش برروی كامپیوتر و كلیه لوازم صوتی تصویری
همه قسمت های سریال تلویزیونی چک برگشتی
قیمت :7500 تومان
بازیگران : امیر جعفری ، ریما رامین فر ، بهاره رهنما ، هدایت هاشمی و هومن برق نورد و …
کارگردان : سیروس مقدم
خلاصه داستان : امیرجعفری در این سریال نقش جوانی به ‌نام لطیف را دارد که به ‌تازگی از زندان آزاد شده‌ است. او قصد دارد با فراموش کردن سو‌‌ء‌ سابقه خود برای امرار معاش شغل تازه‌ ای دست و پا کند، ولی به ‌هر جا که می‌ رود، به‌ خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی‌ شود به او کار دهد. او به هرجا که می‌ رود، با در بسته روبه‌ رو می‌شود. مشکلات او اما با ماجرای یک چک برگشتی دو برابر می‌ شود.
سایر عوامل پروژه عبارتند از:
دستیاران کارگردان: علی صالحی، داود زادق آبادی،
منشی صحنه: محسن بهاری، ‌مدیر تصویربرداری: جمال شمس،
صدابرداران: فرشید احمدی، میثم کیامرثی،
طراح گریم: مجید اسکندری،
طراح لباس و صحنه: آرزو غفوری،
جانشین تولید: محمود اتحادی،
مدیر تدارکات: سعید رضوی.
فروش سریال کامل چک برگشتی موفق ترین و پر مخاطب ترین برنامه نوروز 1391 با كیفیت عالی
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 7500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 1500 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 3000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
همه قسمت های سریال تلویزیونی چک برگشتی
قابل پــخش برروی كامپیوتر و كلیه لوازم صوتی تصویری
با کیفیت عالی
موفق ترین و پر مخاطب ترین برنامه نوروز 1391
محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 7500 تومان

فروش مجموعه كامل كلاه قرمزی ، ویـژه نوروز 1391 ، مجموعه ای بسیار شاد ویژه كودكان و بزرگسالان ، پرمخاطب ترین برنامه نوروز 1391 به كارگردانی و اجرای ایــرج طهماسب ، با كیفیت عالی
قیمت 7500 تومان
مجموعه كامل كلاه قرمزی قابل پــخش بر روی كامپیوتر و تمامی پلیرهای خانـــگی
پخش مجموعه "کلاه قرمزی" با اجرای ایرج طهماسب در ایام نوروز 91 از شبکه دو سیما پخش شد.
پرمخاطب ترین برنامه نوروز 1391
مجموعه "کلاه قرمزی" نـــوروز 91 بیشتر با محوریت عروسک‌ها پخش شد. مجموعه "کلاه قرمزی" در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه شد و در ایام نوروز 91 پخش گردید.
بازیگران : ایرج طهماسب ، کلاه قرمزی ، پسر خاله ، پسر عمه زا ، فامیل دور ، گیگیلی ، ببعی و …
کارگردان : ایرج طهماسب
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 7500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 1500 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 3000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
پرمخاطب ترین برنامه نوروز 1391
مجموعه كامل كلاه قرمزی سرگرم کننده برای همه سنین
قابل پــخش بر روی كامپیوتر و تمامی پلیرهای خانگی
در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای
با کارگردانی ایرج طهماسب

خرید محصول        سوال از فروشنده

 






تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 7500 تومان

مجموعه کامل طنز خنده بازار ویـژه نوروز 1391 با كیفیت عالی قابل پخش بر روی كامپیوتر و كلیه پلیرهای خانگی. خنده دارترین برنامه ســــال 1391
قیمت 7500 تومان
مجموعه كامل طــنز خنده بازار ویژه نوروز 1391 خنده دارترین برنامه امسال
بازیگران : حمید نیک برد ، کوروش معصومی ، سیامک مفیدی و …
تهیه کننده : فرید شب خیز
کارگردان : شهاب عباسی
خلاصه داستان : ساختار کلی این برنامه بر منوال شوخی با برنامه های تلویزیونی و مسائل روز مره اجتماعی بر مبنای باز سازی کمدی برنامه ها که با گریم و دکور کاملا مشابه برنامه های اصلی ساخته می شود . آنچه در نهایت باعث جذابیت برنامه خنده بازار میشود ،همین تشابه ظاهر و محتوا در قالب طنز است.
مجموعه ای سرگرم کننده با كیفیت عــالی قابل پخش بر روی كامپیوتر و كلیه پلیرهای خانــگی
ویژه نوروز 1391
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 7500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 1500 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 3000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
خنده دارترین برنامه سال 91
قابل پخش بر روی كامپیوتر و كلیه پلیرهای خانگی
با کیفیت عالی
سرگرم کننده
محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 7500 تومان

سریال فراموشی ویژه نوروز 1391 با كیفیت عالی ، قابل پخش بر روی كامپیوتر و انواع پلیر های خانگی ویژه علاقه مندان و همه کسانی که در ایام نوروز موفق به تماشای برنامه های تلویزیونی نشده اند.
تعداد 1 مجموعه
قیمت 7500 تومان
فروش كامل سریال فراموشی با كیفیت عالی - قابل پخش بر روی كامپیوتر و انواع پلیر های خانگی
بازیگران : محمد کاسبی ، برزو ارجمند ، سحر جعفری جوزانی ، فلامک جنیدی ، مهران رجبی و رضا داود نژاد
کارگردان : سعید سلطانی
خلاصه داستان : داستان سریال درباره شخصیتی به نام حاج رحیم، بازاری ساکن یکی از شهرستان‌ های اطراف تهران است که طبق عادت هر سال، مقدمات پذیرایی از فرزندانش را که در ایام عید به میهمانی او می‌آیند، آماده می‌ کند، همه چیز تقریبا آماده است که ناگهان فرزندان او از تهران تماس می‌ گیرند و به بهانه این که در روزهای عید گرفتاری دارند از آمدن به شهرستان امتناع می‌ ورزند.
فراموشی توسط سعید سلطانی کارگردانی شده و حمیدرضا مهدوی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.
سریال زیبا و دیدنی ویژه نوروز 1391 با كیفیت عالی
قابل پخش بر روی كامپیوتر و انواع پلیر های خانگی
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 7500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 1500 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 3000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
ويژه نوروز 1391 با كيفيت عالي
قابل پخش بر روی كامپیوتر و انواع پلیر های خانگی
با بازی برزو ارجمند ، سحر جعفری جوزانی ، فلامک جنیدی
کارگردان : سعید سلطانی
سریالی با داستان جالب و دیدنی

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 7500 تومان

نسخه های مختلف بازی پرنده های خشمگین Angry Birds در یک مجموعه بی نظیر ...
بازی های پرطرفدار Angry birds را یکجا داشته باشید.
پرنده های خشمگین یکی از بازی هایی که خیلی زود پرطرفدار شد ! احتمالا همه شما پرندگان خشمگین را می شناسید و از بازی کردن این بازی چه در کامپیوتر و چه در گوشی لذت می برید. این بازی 2 سال قبل نسخه اول خود را انتشار کرد و با آن نسخه طرفداران زیادی پیدا کرد. جالب است بدانید این بازی تا حالا چندین نسخه متفاوت دارد و همه آن ها شما را شگفت زده می کنند.
بازی بسیار جذاب و شناخته شده ی پرندگان عصبانی به صورت حمله یک سری پرنده از گونه های مختلف با قابلیت های منحصر به فرد به خوکهای سبز رنگ برای پس گرفتن تخم های دزدیده شده از آن پرندگان است.
قیمت :7500 تومان
تعداد :2 DvD اورجینال
قابلیت :
- سبک بودن بازی و اجرا با هر کارت گرافیک و سخت افزار
- گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی
- حجم بسیار مناسب نسبت به کیفیت و گرافیک بازی
- دارا بودن 225 مرحله در شرایط و سطوح مختلف
- سازگاری با اکثریت نسخه های ویندوز
- مناسب برای استفاده سنین مختلف
همه چیز درباره پرنده های خشمگین :
حتما تاحالا نام بازی محبوب Angry Birds یا پرندگان خشمگین را شنیده اید یا حتی آن دسته از دوستانی که طرفدار بازی های کامپیوتری هستند از این بازی مهیج لذت کافی برده اند. بطور کلی دیگر کمتر کاربر و گیمری پیدا می‌شود که نسخه‌ای از این بازی را بر روی رایانه خود نصب و لذت آنرا تجربه نکرده باشد.
بازی مخصوص گوشی هایی با سیستم عامل آندروید که به سرعت مورد توجه قرار گرفت و بعد از انتشارش به صورت جهانی فراگیر شد به طوری که سازنده آن این بازی را برای سایر سیستم عامل ها هم عرضه کرد و کار به جایی رسید که این بازی راه خود را به کنسول های بازی هم پیدا کرد و در نهایت نسخه مخصوص لپ تاپ ها و کامپیوتر های شخصی آن هم عرضه شد.
پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده با گرافیک بالاست که گروهی از پرندگان جورو واجور ستارگان آن هستند. پرندگانی که برای نابود کردن خانه ی خوک های سارق تلاش می کنند.
شما در بازی Angry Birds دارای چند نوع پرنده خواهید بود اما بد نیست بدانید قهرمانان این بازی با الهام از برخی نژادهای پرندگان واقعی طراحی شده اند.
پرنده قرمز : دسته اول پرنده ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز است فقط به صورت مستقیم حرکت می‌کند و البته بعدها برادر بزرگترش هم به جمع او اضافه می‌شود که به مراتب ویرانگر‌تر است.
پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز می باشد با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتر نسبت به پرنده قرمز وارد می‌کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.
پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ترین پرنده در میان هم نوعان خود است در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به 3 قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می‌کند.
پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک ‌ها می‌شود و به محض اشاره شما تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.
پرنده بومرنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آنرا از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند دارای حرکت بوم رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمیگردد و به درد مکانهای می خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.
پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک‌ترین پرنده دانست مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آنرا مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.
داستان بازی پرندگان خشمگین:
داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است. شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم مرغهای شما توسط چند خوک بدطینت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد کردن تخم مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌کنید.
دشمنان این پرندگان که همان خوکها باشند هر چقدر که دارای تجهیزات جانبی همانند کلاه خود باشند شما باید دفعات بیشتری به آنها آسیب وارد کنید تا از بین بروند و معمولا در آخر هر فصل شما باید خوکی با تاجی بر سر را از بین ببرید که بسیار مشکل خواهد بود.
هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک‌ها را از بین ببرید دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره‌های بیشتری خواهید شد. برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌های نامتعادل خوک ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم مرغهای دزدیده شده خود را پس بگیرید.
البته در این میان نباید نقش تخم‌مرغ‌های طلایی را از یاد ببرید. در بازی یک سری تخم مرغ طلایی هم مخفی شده است که شما با یافتن آنان دارای امتیاز بالاتر و اچیومنتهای بیشتری خواهید بود.
نسخه های مختلف پرنده های خشمگین در 2 DvD اورجینال
پس از ثبت سفارش، این بسته بدون تماس تلفنی برایتان ارسال می گردد. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
روش خرید : پس از تکمیل فرم سفارش، در هرکجای کشور که هستید این محصول را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و خدمات را به مامور پست بپردازید !
قیمت : 7500 تومان + هزینه پست
سبک بودن بازی و اجرا با هر کارت گرافیک و سخت افزار
گرافیک و کیفیت بالا و تصاویر سه بعدی
دارای حجم بسیار مناسب نسبت به کیفیت و گرافیک بازی
سازگاری با اکثریت نسخه های ویندوز
بهترین گزینه برای سرگرمی
مناسب برای استفاده سنین مختلف

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 35000 تومان

ساعت خزان ساعتي زيبا با قيمتي باور نکردني داراي رنگ هاي متنوع
داراي موتوري بي صدا و روان (1سال گارانتي)
قابليت حک کردن نام و لوگو روي ساعت (اختصاصي)
مناسب براي هديه دادن
داراي جعبه اي زيبا و شکيل
براق و درخشان
با قيمتي با ور نکردني
ساعت ديواري جالب و متفاوت با طرح برگ هاي پاييزي که در کمتر فروشگاهي آنرا پيدا خواهيد کرد.
براي اختصاصي نمودن ساعت مثل:
حک کردن نام و لوگوي خود بر روي ساعت
رنگ بندي دلخواه خود
سايزي متفاوت
طرح خاص (قابل اجرا براي سازمان ها و امکان خصوصي و دولتي و عموم مردم)
براي سفارشي سازي طرح ساعت، پس از ثبت سفارش، منتظر تماس ما بمانيد.
ارسال سريع (3 الي 6 روزه)

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

سامسونگ نگران کیفیت ساخت پرچمدار خود است و به طراحی جدید برای نوت 3 می‌اندیشد

سامسونگ نگران کیفیت ساخت پرچمدار خود است و به طراحی جدید برای نوت 3 می‌اندیشد

منابع سم-موبایل اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری معرفی شود، گزارش نموده‌اند. به نظر می‌رسد که سامسونگ موفقیت تلفن وان اچ‌تی‌سی و شور و شوق کاربران برای خرید این تلفن را مشاهده کرده و به فکر کیفیت ساخت و جنس بدنه تلفن بعدی خود افتاده است. تلفن وان از آلومینیوم ساخته شده، جنسی که اکثر علاقمندان سامسونگ نیز مدت‌ها است انتظارش را می‌کشند.

بسیاری از کاربران و منتقدین پس از معرفی گلکسی اس 4 شروع به سرزنش سامسونگ به دلیل بدنه پلاستیکی دستگاه نمودند، بسیاری انتظار داشتند که سامسونگ از نظر کیفیت ساخت و جنس بدنه نیز محصول بهتری را نسبت به دیگر رقبا از جمله آیفون، وان یا Z سونی ارائه کند. این کمپانی کره‌ای از نظر نرم‌افزاری دغدغه‌ای ندارد، چون به اعتقاد او و بسیاری از کاربران سامسونگ، رابط کاربری Nature UX به همراه دیگر امکانات نرم‌افزاری این شرکت یک سرو گردن از تلفن‌های رقیب‌‌ بالاتر هستند و کار کردن با تلفن را نیز بسیار ساده کرده‌اند. سامسونگ معتقد است که اچ‌تی‌سی از نظر نرم‌افزاری حرفی برای گفتن ندارد و تلفن این شرکت بسیار هوشمندتر از وان عمل می‌کند.

اما براساس گزارش سم-موبایل که توسط منابع داخلی سامسونگ ارائه شده، چشم بادامی‌ها قصد دارند تا کیفیت ساخت گلکسی نوت 3 را ارتقاء دهند. در این گزارش آمده که گلکسی نوت 3 با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی اس 4 روانه بازار خواهد شد و سامسونگ برنامه دارد تا فروش نوت 3 رکورد تازه‌ای را ثبت کند.

تا اینجای کار شایعات به صفحه نمایش 6 اینچ فول‌اچ‌دی از نوع AMOLED، پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa، پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین 13 مگاپیکسل و جدیدترین نسخه اندروید که ممکن اندروید 5 باشد، اشاره دارند.

گلکسی نوت 3 قابلیت‌های نرم‌افزاری بیشتری نسبت به نوت 2 و اس 4 خواهد داشت و سامسونگ قسمت‌های بیشتری از رابط کاربری تاچ‌ویز را با قلم دیجیتال S-Pen سازگار خواهد نمود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ در نوت 3 از شیشه یا فلز برای بدنه استفاده خواهد کرد یا در نهایت به دلیل مشکلات تولید مربوط به تولید انبوه مجددا به پلاستیک روی خواهد آورد، اما به هر حال امیدها برای بهبود کیفیت ساخت نوت 3 زنده شده است.

نظر شما در این باره چیست؟ کیفیت ساخت بدنه تلفن چقدر برای شما اهمیت دارد؟




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

فناوری‌ چشم-شاهین از فصل آتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان به کار گرفته خواهد شد

 

فناوری‌ چشم-شاهین از فصل آتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان به کار گرفته خواهد شد

یکی از برترین لیگ‌های فوتبال جهان، لیگ برتر انگلستان است که بالاخره مقامات آن تصمیم گرفته‌اند از فصل آتی 14-2013 از فناوری تشخیص گل چشم-شاهین یا Hawk-Eye در مسابقات ورزشی خود استفاده کنند. این در حالی است که فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال، نیز قرار است برای اجتناب از بروز خطای انسانی، در مسابقات جام جهانی 2014 که در برزیل برگزار می‌شود از فناوری مشابه بهره ببرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 6000 تومان

بازي همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 بهمراه راهنماي نصب و اجراي بازي بصورت فارسي ? قابل اجرا در تمامي كامپيوترها و لپ تاپها ? بدون محدوديت در تعداد دفعات نصب و اجرا ? شاد . خنده دار . سرگرم كننده و بسيار مفرح ? با تهيه اين بازي ديگر نگران چگونگي گذراندن اوقات فراقت خود نباشيد !! . . .
بازي همسايه جهنمي بازي جديد و ناشناخته اي نيست و اكثر افرادي كه به بازيهاي كامپيوتري علاقمند هستند با نام اين بازي آشنا هستند .
اين بازي بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سني خاصي نبوده و نيست و تمامي افراد در سنين مختلف ميتوانند از اين بازي شاد . خنده دار و بسيار مفرح استفاده كنند .
داستان بازي در اين خلاصه ميشود كه شما در بازي در نقش همسايه مردم آزار ظاهر ميشويد و بايد هر چه در توان داريد به كار گيريد تا همسايه بدبختتان را اذيت كنيد و عصبانيش كنيد .
شما در طول بازي بايد از چشم همسايه عصباني مخفي باشيد و دور بمانيد و هرگز در حوزه ديد همسايه ظاهر نشويد در اين صورت كتك مفصلي نوش جان خواهيد كرد و مجبور خواهيد شد از ابتداي مرحله بازي كنيد . در اين بازي شما بايد تا ميتونيد خرابكاري كنيد مثلا از جوهر پرينتر در نوشيدني همسايه بريزيد و يا روي تصوير همسر همسايه خط هاي سياه وحشتناك رسم كنيد و يا كاري كنيد كه همسايه توسط همسرش كتك بخورد و خيل از كارهاي ديگر كه درون بازي بصورت معما هستند و شما بايد خودتان كشف كنيد كه بايد با چه روشي همسايه بدبخت را عصباني كنيد .
تمامي نسخه‌هاي بازي از 1 تا 6
بازي استراژي
بازي خنده دار و مفرح
بسيار سرگرم كننده براي اوقات فراقت
نصب آسان

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 14000 تومان

نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسيت که از سوي اکثر منتقدان نرم افزار دنيا لقب "برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي دنيا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جايگيري در رتبه اول و کسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا براي چندمين سال پياپي در وبسايت نقد نرم افزاري دنيا TopTenReviews است . به علاوه استفاده اين نرم افزار در بسياري از مراکز مطرح و علمي دنيا سبب موجب اطمينان اکثر خريداران از منحصر به فرد بودن و خريد آن شده است .
اين نرم افزار فوق العاده، با هوش مصنوعي بالايش، درست همانند يک معلم خانگي فوق هوشمند و خستگي ناپذير، تمامي ارکان مورد نياز براي آموزش زبان انگليسي و تمامي مهارت هاي لازم يادگيري هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنيدار، گفتار، دايره لغات و گرامر و حتي فرهنگ مورد نياز يادگيري کشورهاي سخن گوينده آن زبان را به تمرين و تکرار وا مي دارد و داراي سطوح مختلفي از مبتدي تا پيشرفته مي باشد که براي تمامي افراد در پکيج هاي مختلفي از سوي کمپاني سازنده عرضه شده است .
چرا Tell Me More را برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا مي ناميم؟
- به دليل دارا بودن بيش از 5 ميليون کاربر راضي در سرتاسر دنيا که آماري منحصر به فرد و چشمگير است .
- به دليل استفاده ارگان هاي سرشناس دنيا از اين نرم افزار حرفه اي که به آن اطمينان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telef?nica
DVD شماره 1 : Beginner
DVD شماره 2 : Intermediate
DVD شماره 3 : Advanced
DVD شماره 4 : Business
بهره گيري از فن آوري نوين S.E.T.S
دارا بودن ويديو ها و ديالوگ هاي متعدد روز مره در جريان آموزش
بهره گيري از انيميشن هاي سه بعدي و شبيه سازي هاي صورت و حرکات لب
سيستم تشخيص صداي بسيار پيشرفته که صداي شما را به خوبي آناليز و شناسايي مي کند
سيستم انتخابي تمريني يا Free-to-Roam که انتخاب دسته تمرين هاي مورد نياز روز شما
سيستم فوق هوشمند Dynamic Mode که مرحله به مرحله پيشرفت شما را ارزيابي مي كند
بيش از 5000 تمرين و 37 نوع و زير شاخه از فعاليت هاي تمريني
سيستم هوشمند Guided Mode تمرين بر طبق فعايلت هاي شما
ارائه شيوه هاي مختلف مراحل يادگيري زبان
بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي آموزش زبان در دنيا در زمينه گفتار يا Speaking
ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب براي تمامي افراد

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 8000 تومان

اين آموزش ها به گونه اي طراحي شده است كه بدون درگيري زياد و زحمت و انرژي فراوان ، در مقابل تهاجم افرادي كه قصد ضربه زدن و حمله به شما را دارند را بگيريد
اموزش حمله به مهاجم از طريق حمله به گردن حريف
آموزش در مقابل ضربات مشت پياپي حريف
آموزش جهت رها شدن از دست مهاجم در هنگام كه مهاجم به سختي حريف را از پشت نگاه داشته است
اموزش در مقابل مهاجم هنگامي كه يقه شما را به سختي گرفته است
آموزش در مقابل مهاجم هنگام كه گردن شما را به سختي گرفته است
آموزش در مقابل مهاجم هنگامي كه شما رو به پايين خم شده ايد و گردن شما در اختيار حريف است
آموزش در مقابل مهاجم هنگامي كه با آرنج و از پشت سر ،‌گردن شما را گرفته است
آموزش در مقابل مهاجم هنگامي كه گردن شما را از پشت گرفته است و شمارا به سمت عقب مي كشد
دفاع در مقابل مشت و ضربه حريف از روبرو و سرنگون كردن مهاجم
آموزش نقاط حساس و آسيب پذير بدن
آموزش دفاع در مقابل ضربه پاي حريف و سرنگون كردن مهاجم
آموزش دفاع در مقابل فشار دادن گلوي شما توسط مهاجم
آموزش در مقابل خطر خفه شدن از سوي مهاجم
آموزش در مقابل با گرفتن گردن از سوي مهاجم از سمت كناري شما
آموزش در مقابل گرفتن گردن از پشت سر
آموزش در مقابل از پشت گرفتن و حلقه كردن دست ها از سوي مهاجم

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 6800 تومان

اين پکيج استثنايي براي بانواني که مي خواهند ايروبيک کار کنند را به شما دوستان عزيز توصيه مي کنم
کاهش وزن ، لاغري موضعي ، تناسب اندام ، حرکات خوابيده و شکم ، حرکات کششي ، کار با وزنه ، جرکات پا و پهلو و ......
ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد، حداقل 12 دقيقه با حركات ريتميك و موزون، در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گيرد. ايروبيك جزء‌ فعاليت‌هاي هوا‌رسان (شدت تمرين بالا و مدت تمرين پايين) است.
ايروبيك در سلامت معجزه مي‌كند، فقط كافي است حركت كنيد تا جوايز آن را دريافت كنيد:
اكسيژن‌گيري بيشتروقتي شما حركات موزون و ريتميك ايروبيك را انجام مي‌دهيد، سرعت نفس كشيدن شما افزايش يافته و عمق هر نفس(دم) افزايش مي‌يابد، و نتيجه آن گرفتن اكسيژن بيشتر و بيشتر از هواست.
ر
قلب شما براي اينكه ميزان بيشتري از اكسيژن و انرژي را به سوي عضلات‌تان بفرستد، سريع‌تر مي‌تپد و در هر تپش مقدار زيادي از اكسيژن را به سوي عضلات در حال حركت شما پمپ مي‌كند. براي رساندن مقدار بيشتري از اكسيژن به عضلات شما، مويرگ‌هاي عضلات بزرگ‌تر(گشادتر) مي‌شوند تا محصولات‌ زايد حاصل از سوخت و ساز مانند اسيدلاكتيك و دي‌اكسيد‌كربن را از محل دور كنند. اگر شما مدتي به ورزش‌هاي خود ادامه دهيد، مويرگ‌هاي بيشتري در عضلات شما شكل مي‌گيرند.
درجه حرارت بدن شما، هنگامي كه عضلات خود را مرتبا حركت مي‌دهيد،‌افزايش مي‌يابد و براي جلوگيري از افزايش دماي بدن، بدن شما گرما و انرژي حاصل را به روش‌هاي مختلف، مثلا بازدم به هوا پس مي‌دهد، همچنين با عرق كردن شما، حرارت آب و مواد معدني را دفع مي‌كنيد.
انجام حركات ورزشي ايروبيك به صورت منظم باعث آزاد شدن آندرفين در بدن شده كه يك مسكن (ضددرد) طبيعي است.
آموزش تصويري با كيفيت بالا
تمرينهاي كاربردي جهت تناسب اندام
تمرينهاي كاربردي آب كردن چربي ها
آب كردن شكم و پهلو
تقويت عضلات

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 9000 تومان

چاقي و ورزش نکردن در حال حاضر يکي از مشکلاتي است که در کشورهايي مثل ايران به موضوع جدي تبديل شده است . شايد در نگاه اول موضوع زياد جدي به نظر نرسد ولي وقتي ورزش در برنامه ريزي روزانه اکثر افراد جايي ندارد بعد از مدتي به دليل کمبود فعاليت، چربي‌هاي اضافه به مشکل جدي به نام چاقي تبديل ميشود که مبدا اکثر بيماري هاي قبلي ميباشد .
ولي راه حل چيست؟
چرا به جاي استفاده از قرص هاي لاغري و مواد شيميايي و رژيم هاي غذايي فشرده وقتي براي ورزش کردن در نظر نمي گيريد!؟
اگر براي رفتن به باشگاه وقت کافي نداريد حتما اين محصول را خريداري کرده و از آموزش هاي آن استفاده کنيد .
مجموعه كامل و بي نظير براي لاغري و تناسب اندام
با مشاهده اين ويدئو و اجراي تمرينهاي آموزش داده شده در آن شما در 90 روز ميتوانيد با ورزش هاي منظم و برنامه ريزي شده چربي هاي اضافه اندام خود علي الخصوص چربي هاي لايه شکم خود را از بين ببريد و کاهش وزن چشم گيري داشته باشيد .
Reveal به عنوان يکي از برترين آموزش هاي تناسب اندام با انجام ورزش هايي براي عضلات شکم در زواياي مختلف بهترين ورزش ها را براي از بين بردن چربي هاي اضافه به شما آموزش ميدهد
تمرينهاي كاربردي و تخصصي براي از بين بردن چربي هاي شكم
تمرينهاي زمانبندي شده
تمرينهاي كششي و حركات برگزيده يوگا
همراه با جداول مخصوص تمرينهاي روزانه
بخش اول:تمرين در Abs ( حدود 15 دقيقه )
بخش دوم:چربي سوزي به روش Abs( حدود 40 دقيقه )
بخش سوم:تمرين هاي قدرتي ( حدود 30 دقيقه )
بخش چهارم:تمرين هاي کشششي ( حدود 60 دقيقه )
بخش پنجم:از بين بردن چاقي به روش Abs( حدود 40 دقيقه )
بخش ششم:تمرين هاي قدرتي ? ( حدود 30 دقيقه )
بخش هفتم:تمرين هاي استقامتي ( حدود 30 دقيقه )

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


قیمت: 12500 تومان

پكيج آموزشي Learn & Mastering Piano Complete يك متد جهاني مي باشد كه به صورت حرفه‌اي و تخصصي به آموزش ساز پيانو پرداخته است. اين پكيج شامل 4 ديسك مي باشد. سه ديسك شامل ويدئوهاي آموزشي مي باشد، اين ويدئو شامل 56 قسمت در 28 فصل مي باشد که به صورت ويدئوي به همراه فايل صوتي آموزشي در دي وي دي ها موجود مي باشد
ديسك چهارم شامل فايلهاي صوتي و كتاب الكترونيك مي باشد كه فايلهاي صوتي در واقع مربوط به تمرينهاي كتاب آموزشي است. تمامي نتها، قطعات و آهنگهاي موجود در كتاب به صورت صوتي در اين بخش قرار گرفته است كه هنرجو مي تواند با گوش دادن به آنها و مقايسه با شكلهاي درون كتاب قطعه مورد نظر را به خوبي فرا گيرد.
كتاب آموزشي (به صورت فايل PDF مي باشد) شامل ، آموزش نت خواني، آموزش آكوردها، آموزش انگشت گذاري روي كلاويه ها، نتها و آهنگهاي آموزش داده شده در ويدئوها و كارگاه آموزشي مي باشد. از مزيتهاي ديگر اين محصول اين است كه همزمان با نواختن توسط استاد نتها، قطعات يا آكوردهاي نوخته شده در صفحه به صورت نت، تبلچر و همچنين روي كلاويه ها به نمايش در مي آيد و آموزش به صورت كاملا بصري انجام مي شود.
كيفيت تصوير فوق العاده بالا
آشنايي با طريقه صحيح نشستن
آشنايي با شماره انگشتها و آكوردها و ...
آْشنايي با انواع (مينور، ماژور و ... ) گامها
آْشنايي با نت خواني
تك نوازي (نواختن قطعات تمريني)

خرید محصول        سوال از فروشنده




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


نرم‌افزار Ultimate Backup یک ابزار بک‌آپ گیری تمام عیار است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های گوناگونی نظیر بک‌آپ‌گیری خودکار هفتگی، بک‌آپ‌گیری از اکانت‌ها، بوکمارک‌ها و…، بک‌آپ گیری خودکار از اپلیکیشن‌ها پس از نصبشان و همینطور پاک کردن خودکار بک‌آپ برنامه پس از نصب آن، ارسال بک‌آپ به ایمیل و یا Dropbox، بک‌آپ گیری از دیتای بازی‌ها و برنامه‌ها (نیاز به روت دارد)، دسترسی به اطلاعات موجود در فایل‌های بک‌آپ و امکاناتی دیگر است. این برنامه از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه خواهد نمود و با فعال نمودن گزینه ایمیل کردن یا ذخیره در یک فضای مطمئن می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات مهمتان را هیچگاه از دست نخواهید داد.

 

ultimate backup pro android تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید

 

 

password تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید لینک دانلود – ۲٫۵ مگابایت | لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7 player android موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید

 

 

password موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید لینک دانلود – 4 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
به وسیله نرم افزار بازار قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.
 

 

Bazaar

 

 


دانلود نرم افزار بازار

حجم فایل: ۷۴۰ مگابایت
سایت سازنده: www.getbazaar.com




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


نرم افزار نرخ دات کو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین وضعیت بازار طلا ، ارز و … را چک نمایید. تمانی قیمت ها در نرم افزار نرخ دات کو به صورت کاملا خودکار از مراجع معتبر مانند اتحادیه طلا ، بانک مرکزی و سایر منابع و مراجع به روز رسانی می شود.

 

 

 


دانلود – Download

حجم فایل: ۲۲۰ کیلوبایت




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت
 

Splash EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم

PRO افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

 

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

 

 

 

بعد از نصب نرم افزار را در فایروال بلوک کنید تا به اینترنت متصل نگردد و سریال باطل نشود. این کار را برای تمامی نرم افزارهایی که از سریال نامبر برای فعال سازی آنها استفاده میکنید ، انجام دهید.

 

password پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1 لینک دانلود – 21 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند.  لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. ImTOO 3D Movie Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید. قابلیت های بیشتر به همراه فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی

- تبدیل فیلم های سه بعدی به دوبعدی و برعکس

- پشتیبانی از ۴ حالت معمول فیلم های سه بعدی

- پشتیبانی از دستگاه های دیجیتال جدید

- تنظیم پارامترهای ویدیوی در هنگام خروجی

- سرعت بالا در تبدیل ویدیوها

- امکان استفاده ۱۰۰% از سی پی یو برای افزایش سرعت تبدیل

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

فرمت های ورودی Input video formats:

AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

فرمت های خروجی Output video formats:

AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

دستگاه هایی پشتیبانی شونده Output Devices Supported:

iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S

iPad, iPad 2, Apple TV

iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch 4

PSP, PS3

Xbox, Xbox 360

General mobile phone, BlackBerry, etc.

General MP4 players: Archos, Creative Zen, iRiver, etc.

Android mobile devices: Nexus S, HTC Desire HD, HTC G2 Magic, HTC Tattoo, Motorola Droid 2, Motorola CLIQ, SamSung? P1000, etc.

Windows Mobile devices: Pocket PC, Dell Axim X51, HP iPaq hw6500 series, etc.

 

 

password تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0 لینک دانلود – 31.2 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0

 

 

 

فرمت های پشتیبانش شده (کلیک کنید)

سایت های پشتیبانی شده جهت دانلود ویدیوهای آنلاین (کلیک کنید)

 

 

password تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0 لینک دانلود – 16 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 19504
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User